Tja!

Ja då var de så att en viss Matte tyckte att jag hade en tråkig blogg för att jag bara skrev en mening då och då, så då får jag väll skriva lite längre idag då så han blir nöjd!!

Igår var jag och Biggen i studion ett tag, de gick ju åt hellvete haha! :P Iaf sen gick vi till Calles och där träffade vi Matte, han satt själv vid ett blackjack bord och skrapade in pengar! Han var glad över att han hade gått plus!
Vi bestämde oss för att gå och kolla på Ballen hur de var där... de kanske sög rätt mycke... haha, typ 15-20 pers!!! Så vi spelade blackjack igen, matte plussa lite små pengar igen! Han var glad över att han fick vinna i kväll.
Vi gick vidare till Calles igen, de var ju som mer folk av de rätta könet där! ;) anyway så var vi där ett tag, drack lite vatten och satt vid ett bord tills dom stängde, då gick vi till Olles... men vi insåg att de kosta 40kr att gå in och trängas med massa kidz så vi sket i de och gick till Ballen igen och hoppades på att de skulle vara fler folk denna gång! Tyvärr så var de väll inte nån skillnad. så vi spelade lite blackjack igen... denna gång gick de vist inte lika bra för Matte! stackarn, han backa allt han hade vunnit. jag körde en helbords satsning och de gick ju rätt väl! :) aja efter vi hade varit på ballen gick vi till Max, dirrekt när vi kom dit så var de några som bråka, en kille fick ett slag och en putt sen låg han på backen som ett foster... vi gick in och åt.
resten av kvällen spenderades på Max,

Ps. Om du har en pappa som brukar äta på max och som du vet var ute och festade igår... stackars dig! Ds.

Sen så funderade vi på en sak... Är man en bra kompis om man lånar ut sin tjej? Eller är man helt utvecklings störd?
 Om vi säger att din kompis inte har fått nått på jätte länge, så säger du att han kan få låna din tjej?

Jag lägger min röst på UVECKLINGSSTÖRD! :)

Fight For Love!

Kommentarer
Postat av: matte

bra koutsa!

lite mer underhållande läsning haha

2009-06-01 @ 08:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0